ostatnia migracja danych: 17 minut temu |
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 503 dni temu |
INDYWIDUALNY NUMER KONTA BANKOWEGO DO WPŁAT STUDENTÓW |
Numer konta rekrutacyjnego przydzielony na czas rekrutacji przestał obowiązywać wraz z jej zakończeniem. Po przyjęciu na studia obowiązują NOWE, INDYWIDUALNE numery kont bankowych, tj.: |
ZASADY ROZLICZANIA WPŁAT STUDENTÓW NA KONCIE W USOS |
Wpłaty rozliczają się zgodnie z art. 451 Kodeksu cywilnego tj. zgodnie z tytułem wpłaty. Jeżeli wpłata nie posiada wskazania w jaki sposób ma być rozliczona – pokryje najstarszą należność. |
INFORMACJA O KONIECZNOŚCI PODPISANIA Oświadczenia studenta w sprawie opłat za usługi edukacyjne oraz inne opłaty pobierane przez Uniwersytet |
Zgodnie z Regulaminem studiów student ma obowiązek złożenia oświadczenia o zapoznaniu się z opłatami za usługi edukacyjne oraz innymi opłatami pobieranymi przez Uczelnię. Wzór oświadczenia określa zarządzenie rektora. Informacje o wysokości opłat za usługi edukacyjne oraz inne opłaty pobierane przez uczelnię oraz zasady i terminy ich wymagalności, tryb i warunki zwalniania z tych opłat są dostępne (w formie zarządzeń lub wyciągów) na stronie internetowej uczelni w Biuletynie informacji publicznej (BIP) https://bip.utp.edu.pl/artykuly/62/oplaty-studenckie Od r. a. 2021/2022 Oświadczenie studenta w sprawie opłat za usługi edukacyjne oraz inne opłaty pobierane przez uczelnię będzie dostępne do złożenia na stronie Wirtualnego Dziekanatu (USOSweb) oraz aplikacji Mobliny USOS od 01 października. Oświadczenie należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej, tj. za pośrednictwem swojego konta studenta w USOSweb lub w aplikacji Mobliny USOS, w terminie od 01 do 21 października. Uwaga: Niezłożenie Oświadczenia uniemożliwi dalsze korzystanie z konta studenta na stronie USOSweb oraz aplikacji Mobilny USOS. Studenci, którzy rozpoczęli studia wcześniej i podpisali oświadczenia lub umowy o warunkach odpłatności za studia i usługi edukacyjne studiują na warunkach wynikających z tych oświadczeń lub określonych w umowach. W przypadku rezygnacji ze studiów w trakcie trwania semestru należy niezwłocznie złożyć pisemną rezygnację ze studiów (osobiście lub listownie w dziekanacie Wydziału), aby nie skutkowało to ponoszeniem opłat – w takim przypadku czesne za studia niestacjonarne jest naliczane proporcjonalnie do liczby zjazdów, które odbyły się do daty wpływu rezygnacji do uczelni. |
WNIOSKI O WYSTAWIENIE FAKTUR VAT |
WNIOSEK O WYSTAWIENIE FAKTURY VAT (po dokonaniu wpłaty) >> pobierz wniosek Wniosek o wystawienie faktury VAT za usługi edukacyjne SKŁADA STUDENT (także w przypadku, gdy płatnikiem jest Firma) po dokonaniu wpłaty w Dziekanacie Wydziału, w terminie:
WNIOSEK O WYSTAWIENIE FAKTURY PRO FORMA (przed dokonaniem wpłaty) >> pobierz wniosek Na okres roku akademickiego obowiązuje jeden wniosek. |